söndag 30 juni 2019

Klädhack #2 - klänning som kjol

För ett par månader sedan presenterade jag mitt första klädhack, dvs hur man får sulan på sneakers vit igen med tandkräm. Det var ju inget jag kommit på själv utan sett här och där på sociala medier. Men här kommer mitt första egna klädhack. Fast det är väl inte så himla unikt i och för sig. Men det funkar fint!


Ibland får man tänka utanför lådan vad gäller kläder. Jag brukar säga att man får bestämma själv hur kläder ska sitta, därav att jag har kläder i allt från storlek xs-xxxl. Man får dessutom bestämma själv hur kläder ska bäras. Det här är två tubklänningar med smock köpta på loppis under våren för några tior vardera. Det finns ju inte på kartan att jag använder tubklänning, axelbandslöst är liksom inte för mig, men som kjol funkar de fint!


Inte så tokigt va? Bra och basic kjolar som sitter som jag vill. Linnet är även det ett second handfynd från förra sommaren från Tallinn. 2 euro var det helt klart värt! Vilket är ditt bästa klädhack?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...