torsdag 31 oktober 2019

Microkurs från Myrorna


Nu ska jag lära mig hur man handlar second hand. Eller, det kan jag ju redan, men jag såg av en händelse att Myrorna erbjuder en sex dagars microkurs på hur man handlar second hand. Under sex dagar kommer jag få ett mail som innehåller både teori och praktik samt stiltips och fakta om kvalitet och material. Det låter toppen tycker jag! Och det står faktiskt i beskrivningen att kursen även riktar sig till den mer rutinerade second handkonsumenten som vill ha inspiration och nya idéer. Så, jag återkommer om sex dagar då med en utvärdering! Någon mer som vill haka på? Följ då denna länken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...