måndag 21 januari 2013

Jag gillar: #21 Att fylla 30!


Idag fyller jag 30! Och då måste det ju givetvis vara det jag gillar idag! Jag har verkligen sett fram emot att fylla 30 får jag säga! Det är ju alltid kul att fylla år och speciellt kul att fylla jämnt. Dagen till ära firas med kursintroduktion till uppsatskursen i vår, Jensens och bio. Jag har dessutom redan blivit uppvaktad med amerikanska pannkakor, Almondy och finfina presenter! Jag har bästa sambon och idag är en fin dag! Jag har inte tillstymmelse till 30-årskris utan passar istället på att njuta av att fylla "riktigt vuxen"! Bilden föreställer ett självporträtt jag stickade under första terminen på slöjden.

8 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott!

    Jag fyllde trettio ifjol och det var en super dag.

    Jag hoppas att din dag var underbar. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Ja det var den verkligen! Sambon skämde bort mig något alldeles vansinnigt :)

      Radera
  2. Stort grattis i efterskott från mig också! Jag trodde ju att du fyllde nästa helg :) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack! Nädå, det står ju i eventet att jag inte fyller då :)

      Radera

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...