fredag 27 april 2012

Jag vann!


Tänk att jag har vunnit en tävling! Grodans ylledrömmar lottade ut två nystan garn och jag vann första pris och fick välja vilket garn jag ville ha! Helt fantastiskt! Man kunde välja mellan Malabrigo Lace eller Marks & Kattens Fame och jag valde Lacegarnet. Jag har aldrig stickat i det innan men varit lite sugen på att klämma på det ett tag. Och så vann jag en härva! Det ska nog bli en sjal hör och häpna. Blått är inte min färg egentligen men den här var indigoblå och det gillar jag alla dagar i veckan!
Imorgon skall jag även sälja nålbundet, växtfärgat garn, krokat, stickat, virkat, smygmaskvirkat och vad det kan vara mer på en hantverksmarknad på Lärjeåns Kafé & Trädgårdar mellan 11 och 15. Kom och hälsa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...