fredag 25 januari 2013

Jag gillar: #25 Stickklubben Göteborg


Ja, vi har snott Kalmariternas idé. Men det gör inget. Stickcafét jag var på i förra veckan har genererat i en egen Stickklubb, dvs Stickklubben i Göteborg. Vi ses varje torsdag kl 18 någonstans offentligt i staden och stickar och förtär saker. Och nästa vecka ska vi faktiskt ses på mitt favoställe Tildas! Det råkade nog egentligen bara bli så att vi ses på samma dag som Stickklubben i Kalmar. Men vad kan man inte gilla med att träffas och sticka? Jag har egentligen en annan stickgrupp som jag träffar ungefär varannan vecka. Men jag är en polyamorös stickare. Jag stickar poly.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...