lördag 5 januari 2013

Jag gillar: #5 Hisingens Hemslöjd


Idag gillar jag min favoritgarnaffär. Den heter Hisingens hemslöjd och ligger på Hjalmar Brantingsgatan 19 i Göteborg. Det är en trivsam butik med ett bra utbud och bra priser. Och det finns en fyndkällare som ständigt innehåller massa fint garn! Det är nog egentligen inget exceptionellt speciellt med den, men den är liksom sådär lagom. Det är inget elitistiskt eller snobbigt över den, vilket jag uppskattar. Snobbiga garnaffärer finns det annars här och där. När jag skulle köpa mina första kroknålar hittade jag dem här och bara en sån sak! Och det allra bästa med just den här garnaffären är att den ligger på 7 minuters gångavstånd från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...