torsdag 26 mars 2020

Min nya kompis


Nu har jag inte bloggat på några dagar. Ovanligt länge för att vara jag faktiskt. Jag hade egentligen ett planerat inlägg i söndags men man kan väl säga att coronadepressionen slog mig. Tråkigt och tröttsamt. Inlägget kommer dock, om inte imorgon så i övermorgon. Under tiden kan jag visa min nya kompis jag var och hämtade idag. När någon flyttar från större till mindre kan man få skatter tydligen! Nu kanske inte alla mina bilder på kläder behöver vara kassa selfies i kassa speglar eller platta plagg på golvet längre. Jag firar detta med att ta en kass bild på damen dock. Och japp, den återbrukade byrackan är med på ett hörn igen. Tack snälla Berith för damen! Hon kommer komma till användning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...