fredag 30 augusti 2019

Dagens hållbara outfit #4


Jepps. Det är skitsvårt med selfies i spegel. Fast jag sysslar ju egentligen inte med selfies. Men dagens hållbara outfit har temat: färg för fan! Kjolen och linnet köptes för totalt sex euro på second hand i Tallinn i somras, t-shirten är en gammal lagad från Kappahl som panikköptes när jag glömt kläderna till en personalfest en gång och sneakerserna (eller vad det heter) är mina favoriter från DC shoes som jag bloggat om tidigare här och här. Kjolen har fjädrar på sig och kommer från Primark från början. Den var egentligen lite trång men då är det bra att man är sykunnig. Topp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...