tisdag 1 september 2020

Hyllning av favoriterna


Idag blir det ett kort appreciationinlägg till mina favoritörhängen. De här pärlorna, som inte är några pärlor, utan i silver, är handgjorda och jag köpte dem på Etsy för lite mer än fyra år sedan. De kostade 234 kr för ett par, vilket är helt galet billigt. Och så lite frakt på det. Säljaren finns i London och heter passande nog Tribulondon. Jag har hål som är 2mm från början och de här är enligt mig de perfekta piercingsmyckena. De är lätta att ta på och av, de hänger kvar, de är snygga och passar till varje tillfälle. Helt ärligt skulle jag inte behöva några fler örhängen någonsin och det här är helt klart de jag använder mest. Några gånger i veckan blir det i alla fall. Så det är garanterat lågt PPA på de här. Men... Känner man mig så vet man att jag har många många fler par örhängen. Men om jag skulle till en öde ö och bara fick ta med ett par örhängen hade det blivit de här. Har du något sådant par?

2 kommentarer:

  1. Jag har mina små pärlor, 4mm vita. Passar till allt! Jeans och t-shirt eller finklänning. Funkar varje gång. Dock har jag köpt nya minst 2 gånger under en 10-årsperiod. Har slitit ut ytskiktet (ej äkta pärlor) eller tappat bort.

    SvaraRadera

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...