lördag 20 juni 2020

Begagnat på midsommar


Ni vet att det är helt ute att köpa nya kläder till speciella tillfällen och högtidsdagar va? Julafton, nyår och påsk firades i gamla outfits här. Igår var det midsommar. Det sedvanliga midsommarvädret innebar att maten fick lagas på spisen bakom oss istället för grillen utomhus. Klassiskt. Jag hade på mig en kaftan från Monki (det är mycket Monki nu) jag köpte i en köp- och säljgrupp på facebook förra året. Den har använts innan. Partnern hade en hawaiiskjorta han fått av en kompis för flera år sedan och som har använts flitigt på 80-talsklubb här i Göteborg. T-shirten är från en klädbytardag. Inte så illa va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...