söndag 2 januari 2011

Nytt år


Nu när det är nytt år kanske man kan bli lite bättre på att blogga. Idag är jag krasslig och hemma från jobbet och tänkte titta på film och handarbeta hela dagen. Och spela Angry Birds. Och kanske plugga lite... Men bara kanske. Ovan ser ni min svåger och julklappen jag tillverkade åt honom. Han spelar i samma band som min kära sambo så då var ju han tvungen att få krokad synthslips han med. Sambons slips kan ni se här. Annars har jag inte så mycket mer att visa just nu men jag får återkomma. Jag känner hur det suger i handarbetstarmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...