måndag 14 april 2014

Marknadspremiär

För andra året i rad kommer jag, Linda och Nornornas garn att medverka på Kungsäterbygdens marknad i just Kungsäter. Lördag 3:e maj är det dags igen och vi kommer ta med både hantverk och växtfärgat garn och vi hoppas på att kommersen flödar! Förra året blev vi överväldigade över vilken hög kvalitet hantverket på marknaden hade, och hade vi kunnat hade vi förköpt oss. Jag nöjde mig dock med att köpa en svarvad skål med lock och en mössa. I år har jag plan på att köpa mer än så. Jag är bl.a. i stort behov av en trasmatta. Även Fagermyrskan kommer medverka så det finns definitivt anledning att ta sig dig och shoppa. Vi ses där hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...