tisdag 11 mars 2014

Sektion 3


Är man hemma och sjuk har man tid att göra i-cordavmaskningar. Det tar en evig tid men blir snyggt men är ganska dötrist. Men är man sjuk funkar det bra med sån där autopilotstickning. Det gick förvånansvärt smärtfritt. Och det blir verkligen bra det här! Jag tycker att Rockefeller är skitsnygg! Men för första gången i det här mönstret har jag inte riktigt förstått hur herr West menat. Jag var tvungen att sticka vissa räta maskor vridna för att det skulle funka, men det går ju bra det med. Så nu är det bara flikarna kvar. Rätstickning bara fram och tillbaka med en och annan minskning tilltalar mig så det här ska nog gå i ett kick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...