torsdag 14 februari 2013

Ölstickning!


Idag har Stickklubben Gbg varit och druckit öl och stickat! Vi var på Haket på Första Långgatan som är ett himla trevligt ställe! Och himla trevligt var det! Kvällen till ära var det dessutom Synthhaket och det ju trevligt. Jag stickade på en Gratitude designad av Visalisa vilket är lite extra trevligt eftersom jag ändå får säga att jag känner henne! Och jag är faktiskt imponerad av att jag lyckades få till löven, trots ökande alkoholintag. Visst gjorde jag lite småfel, men skit samma! Det blir nog bra ändå. Stickklubben i Göteborg är väldigt trevlig dessutom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...