fredag 22 februari 2013

7.5 hp krokning


Idag är en bra dag! En toppendag i skolan och jag har även fått godkänt att lägga 7.5hp på krokning! I fem veckor blir det alltså krokning för hela slanten! Jag kommer prova på olika strukturer, kroka lite olika plagg, plocka fram beskrivningar och mönster som passar för grundskolan och om allt går som det ska kommer jag även lära en person kroka. Och det blir ett litet experiment där. Men mer om det får jag berätta senare! Det ska i vart fall bli skitkul! Jag har redan kommit igång och kroka lite strukturer här idag och jag är pepp som skjutton på den här kursen!

4 kommentarer:

  1. Det låter spännande!
    Lycka till :-)

    SvaraRadera
  2. Fy attan vad roligt! När jag läser det där med struktur kom jag och tnka på den här boken som kommer snart: http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=1464707391 du kanske redan har sett den? Hoppas du får fem fantastiska kroknings veckor :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Nej den har jag inet sett faktiskt! Så den får jag nog kosta på mig :)

      Radera

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...