onsdag 27 maj 2020

Dagens hållbara outfit: #14


Någon mer än jag som alltid har supertrist min på selfies? Jag hade egentligen tänkt skriva ett inlägg om töntiga förkortningar men jag orkade inte. Det blev en sån här istället. Och det här är verkligen min grej. Jag har förvisso infriat mitt löfte att prova på instoppat en fredag för inte så länge sedan men utanpå, löst, ledigt och långt är verkligen min melodi. Jag tycker det är finfint med så långa toppar att kjolen/klänningen undertill bara sticker fram lite. Idag hade jag på mig, från topp till tå, palestinasjal hittad på klädbytardag med två tidigare ägare, kofta från Lindra för 80 spänn som jag använder extremt mycket, linne från Sellpy för 50 spänn, kjol från första tjockisloppisen för 20 spänn och ett par skor från Freeport som jag haft jättelänge. Och just det, leggingsen från Indiska med. Just de här är också från Sellpy. Och lagade. Nöjdare än nöjdast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...