söndag 10 mars 2019

Lite nytt

Så, mer än fyra år sedan jag bloggade senast. Jag tröttnade lite kan jag säga. Jag har inte tröttnat på handarbete men jag tröttnade nog på bloggandet kanske. Jag kände nog, vad skulle min blogg som inte alla andra hundratusen handarbetsbloggar ha? Vad skulle göra den speciell egentligen? Men nu har jag något på g som jag tycker jag har som är speciellt. Inte unikt på något sätt men jag har kunskaper och erfarenheter som jag nog tycker betyder något i det här sammanhanget. Jag kommer omforma bloggen till något mer hållbart. Mer än så vet jag inte ännu. Men jag kommer inte plocka bort allt mitt gamla. Nytt namn och nytt utseende blir det dock inom en snar framtid.

Kan för övrigt meddela att vantarna jag skrev om i senaste inlägget inte är klara ännu. En är klar, bortsett från tummen men sedan sket det sig. Jag stickar långsamt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...