måndag 15 september 2014

Rekord


Ja, vi slog faktiskt rekord igår. Vi sålde för mer på Skene Marten än vad vi någonsin gjort tidigare. Lördagen började trögt, men när dagen var över hade jag nästan såt för 2000. Och på söndagen ramlade det in lite med. Så jag är nöjd kan man säga! Linda (som fortfarande är sämst i världen på att blogga) och Ewaleena sålde också bra och var nöjda så klart. En trevlig sak var att både jag och Linda sålde lite större saker, dvs halstuber och sjalar, vilket vi inte gjort tidigare. Innan marknaden tyckte jag det var totalt oinspirerande att hantverka grejer till den, men nu är jag pepp igen! Och vi har ingen ny marknad inplanerad... Tipsa mig gärna om någon om du känner till nån!

En parentes jag gärna vill delge är att Sossarna, som brukar vara våra grannar, inte stod på sin vanliga plats i år utan mer ute i smeten någonstans. Däremot fanns det ett annat, och dessutom läskigt, parti som stod inom synhåll för oss. Blä.

1 kommentar:

  1. Heja hantverkande hjältar som kränger riktigt handverk och frälser Svensson från industriframställda plagg! Som står och vid sitt bord i alla väder och får svara på alla (samma???) frågor kommentarer om pris och tillverkningsstätt.
    Heja er!

    SvaraRadera

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...