söndag 6 oktober 2013

Höstmarknad


Igår deltog jag för andra året i rad i Göteborgs tolkienförening Mithlonds höstgille och den här gången hade jag Linda med mig. Ni kanske undrar vad en som jag gör hos en tolkienförening? Jag tycker Tolkiens böcker är aptrista och somnar alltid till filmerna, men personerna i föreningen är trevliga! Min syster är med där t.ex. Och så har jag blivit inbjuden att vara med med mitt hantverk och det har varit mycket trevligt! Jag sålde för över 700 kr både i garn och hantverk. Linda sålde en del med. Dömysigt var det! En kul grej var att jag sålde två av mina krokade tuber som jag har börjat med nu, och jag är superglad över det. Tuberna syns längst upp i mitten av bilderna. Får nog göra fler sådana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...