måndag 30 september 2013

Jag har nog inte pratat om den nog...


Jag erkänner, jag är barnsligt stolt och förtjust i min krokade filt jag håller på med, som jag nämnt ett antal gånger innan. Det är delvis den som gör att jag överdoserar strumpgarner, och bara inte kan sluta att handla sådana en masse! Sedan så älskar jag ju att sticka strumpor med, det ska jag ju inte sticka under stolen med. Men i alla fall, jag har kommit igång att kroka på den igen, och jag har även utökat min samling rester av strumpgarner. Ni vet sådana där som Opal, Regia, Fabel, OnLine, Austerman step och Frost, som jag handlar hela tiden. Eftersom jag bestämt mig för att den ska vara krokad helt i restgarner innebär ju det att jag måste sticka en jäkla massa strumpor av mina garner, vilket inte är mig emot. Idag tog jag och spände ut filten och den är nog lite mer än 1x1 m nu, men det är mycket kvar innan den täcker dubbelsängen som ni ser. Jag och sambon planerar dessutom för en 180 i framtiden med, när vi har större boende. Så det är en hel del kvar. Men jag vill även passa på att tacka alla som bidragit till denna filt hittills! Ni är många fantastiska människor som varit så generösa! Ni vet vilka ni är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...