söndag 22 september 2013

Harry Potter


Jag har en kompis som heter Sophia och hon bor i New York. När hon planerade att åka hem i ett par veckor frågade hon på facebook om någon ville att hon skulle köpa med sig något. Jag ville att hon skulle köpa med sig en alldeles speciell tidning. Tidningen The unofficial Harry Potter knits var ju bara tvungen att bli min och man kunde bara beställa den om man bor i USA. Jag hade tänkt tanken på att be henne beställa den och sedan skicka den till mig, så nu när hon ändå erbjöd sig att shoppa åt en fick jag ju verkligen passa på! Och den är superfin kan jag meddela!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...