torsdag 4 juli 2019

Almedalsgarderoben


Här kommer ett litet inspirationstips i farten. Om du är på Almedalsveckan ska du absolut kolla in Almedalsgarderoben. Under hela Almedalsveckan har du möjlighet att låna kläder till vad du nu ska göra. Typ paneldebatt eller tal eller vad det kan vara. Jag har aldrig varit där men folk säger att det är najs. I vart fall kan man låna kläder från bl.a. Indiska, Nudie, Cellbes och Kappahl. Väldigt bra både för miljön och packningen att man kan låna sina kläder. Mån-fre 9 - 17 är det öppet. Är du inte på i Almedalen kan du ju aöltid inspireras av ett lysande koncept!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...