måndag 5 november 2012

Ibland har man tur!

I förra veckan lade jag upp en bild på den här boken i en facebookgrupp jag är med i, och ville få lite input om hönsestrik eftersom jag var sugen på att testa att sticka det själv. Då har jag en sån enorm tur att en enormt trevlig person erbjuder sig att skicka mig boken för att hon inte har någon användning av den längre! Har man tur eller har man tur? Så tack så mycket snälla Agneta för att du skickade mig boken! Hönsestrik är definitivt något jag skall prova på snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...