tisdag 9 augusti 2011

Två inlägg samma dag


Det är lite kors i taket för min del det! Men jag måste bara visa vad jag fick av min snälla klasskompis Kajsa idag! Jag fick handspunnet garn i olika modeller och massa kool aid! Jag har varit sugen på att testa att färga det länge nu. Hon hade massor som hon inte använde så jag fick en del, och garnet har hon spunnit själv men insåg att det var lite hårt för stickning så jag fick det med! Det passar bra till nålbindning så det ska nog komma till användning! Nu får jag ju inte det här helt gratis utan jag får byta det mot lite ull eller så men det är ett bra byte! Jag gillar garn. Märks det? :)
Sedan vill jag bara tillägga att jag köpt 4 tvillingnålar för 40 kr idag. Prisvärt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...