lördag 23 oktober 2010

Marknad nr 2 över


Så, då var det över. Inte lika bra förtjänst idag, men det gör ingenting. Det var ju bara roligt! Marknaden varade bara mellan 11-14 och eftersom jag var själv idag hann jag inte kika på nånting annat. Men det verkade vara allt möjligt hantverk där. Marknaden på Dicksons hus är årlig och jag tyckte det var mysigt. Jag sålde tre par handledsvärmare, varav ett par var i barnstorlek, och av Lindas grejer sålde jag en mössa och tog en beställning. Det kändes som att jag stod lite inklämd, och jag gjorde inte riktigt så mycket väsen av mig som man kan, men jag är nöjd ändå. Nu vet vi hur det är att vi kan vara med igen.

Så nu är det bara att pyssla vidare. Nu skall jag göra lite för egen del med och inte bara till försäljning, bl.a. ett par vantar till käre sambon. Jag behöver öva lite på stickning.

1 kommentar:

  1. Det blev iaf nåt sålt...Jag är så rädd att jag inte kommer att sälja nåt alls...Ska oxå på min första julmarknad men visst kan det vara kul med nåt sånt man aldrig gjort förut..hehe..kram =)

    SvaraRadera

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...