onsdag 11 december 2013

Skev sjal


Antarktis är klar och den blev skev. Lite som Stripe study som jag stickade i somras. Det var inte så jag hade tänkt mig att den skulle bli kan jag säga och jag är inte säker på att det var meningen att den skulle bli det heller... Men nu blev det som det blev av någon anledning och då är det bara att gilla läget. Och den blev gul och mysig. Supersoft mysar ju till sig när man blött det fädigstickade så efter en blockningblev den najs. Men jag tyckte det var jobbigt att blocka nä jag upptäckte att mina två blockningspussel inte passade ihop. Typiskt. Får nog köpa ett till på Gekås för så här kan jag ju inte ha det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...