onsdag 15 maj 2013

Magic loop


Jag bestämde mig för att prova på magic loop så här på kvällskvisten. Med lyxsticka och allt. Och jag måste erkänna att jag tycker att det suger! Inte min grej alls. Alla dessa kablar hit och dit och det spretar och är bara jobbigt. Så nu har jag testat i alla fall. Spå nu kan ingen komma och påstå att jag inte gjort det. Visst, resultatet blir ganska bra, men det blir det med strumpstickor med. Och strumpstickor är med behändigt och roligare att sticka med. Jag kommer sticka klart denna strumpa, så jag ger inte upp och skiter i det, men det ska nog mycket till för att jag ska göra det igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...