tisdag 31 maj 2011

Allting gjort!

Härmed förkunnar jag att jag gjort klart alla obligatoriska uppgifter, egna poäng och skrivit alla tentor för denna terminen! Nu är det bara redovisning kvar i morgon och så får jag hoppas att jag inte får någon rest. Det känns skönt, men väldigt konstigt att inte ha något kvar att göra. Betyder det att jag får hantverka vad jag vill nu? Underlig känsla. Idag har vi haft utställning för våra nära och kära och det var trevligt. Alla har gjort så snygga grejer! Jag gör en utförligare beskrivning och bildbevisar senare det som visas bör men här kommer en lite preview på mina grejer på utställningen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...