torsdag 13 juni 2019

Bästa presenten


Bara en liten parentes så här: det här är fasen bästa presenten! När en kär kollega lämnar för att gå vidare och plugga är det fullt rimligt att man syr en tygpåse till hen, i hens smak, och fyller den med massa snask. Hen gillar dessutom fotboll och GAIS så det fick bli lite på det temat med. Den är sydd av tre av mina gamla lakan som rensats ut och en kvarlämnad slöjdpåse. Hållbart så det förslår och den behöver inte användas 20 000 ggr för att hamna på plus. När jag ger bort handgjorda presenter ingår det dessutom eventuell lagning. Vi kan alla lätt räkna ut vad hen ska plugga va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...