lördag 29 december 2012

En fin jul


Jag vet inte vad jag har gjort för att göra mig förtjänt av så fina julklappar men jag har fått ännu massa fint! Igår firade jag och sambon vår egen jul här hemma och då bytte vi julklappar. Han var faktiskt undantaget från de handgjorda julklapparna (givetvis fick han en handgjord med, annars är det ju inte rättvist) då jag hade köpt lite till honom ändå. Och jag fick t.ex. den här fina boken! Karin Holmberg har sedan tidigare kommit ut med boken Karins broderibok som köpte på bokmässan förra året och den här var lika fin! Den innehöll mer applikationer den här gången och det är ju alltid trevligt! Dessutom finns det mönster på görsöta Pacman-spöken som jag definitivt måste brodera. Och nu har jag blivit rejält inspirerad att brodera igen! och boken jag fick av min syster om smyckesslöjd av återbruk gjorde också mig väldigt inspirerad. Det blir nog lite sånt på slöjden nu till våren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...