torsdag 10 maj 2012

Lite smått och gott


Jag har varit med i mitt första byte! Åsa skickade mig detta trevliga paket! I det fanns te vid namn Lundablandning som luktar fantastiskt! Sedan fick jag urmysigt strumpgarn i färger som passar mig perfekt! Och så fick jag finfint lingarn och raggsocksgarn i mysiga färger. Det var jättetrevligt med byte och jag tänkte pilla ihop mitt paket som ska till en annan imorgon. Det ska bli skojigt!



Idag har jag även gjort min sista dag på praktiken för den här gången. Det har varit superkul och bra på alla sätt och vis! Jag har även pysslat lite. Har fått pysslat lite i lappteknik. Jag fräschade upp minnet lite vad gäller stack and slash som jag gjort innan och fick ihop en liten påse som kanske blev lite sned, men ganska fin ändå.

Jag fick även en liten present i form av metallstrumpstickor i en söt förpackning. Jag tyckte det var väldigt charmigt faktiskt!


Och så har jag även stickat lite. Jag har stickat en lövbasker till i garnet Sarayli. Den här gången i storleken större och den har redan hamnat hos en god vän. Den första blev nog faktiskt lite bättre. Mittenpartiet blev inte helt spot on men den blev fullt godkänd. Mönstret är signerat Caroline Levander.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...